Το όνομά του είναι Σπύρος Πανόπουλος και μέχρι στιγμής ήταν στην επιχείρηση tuning ιδιοκτησία EXTREME TUNERS, μια εταιρεία tuning με έδρα την Ελλάδα. Έχει χτίσει μερικά απίστευτα αυτοκίνητα κάτω από τα χρόνια σαν μια Lamborghini 2000hp. Τελευταία κατασκευή του ήταν ένα EVO στο οποίο είχε εντελώς ξαναγίνει ολόκληρο το αυτοκίνητο, εκτός από τη μορφή του πλαισίου και όλα τα μέρη χτίστηκαν εξ ολοκλήρου από τον ίδιο στο σπίτι. Έχει κερδίσει πολλά ρεκόρ σε αγώνες dragster με το δικό του χτισμένο αυτοκίνητα. Έτσι μπορείτε να πάρετε μια γεύση από το πόσο ικανός αυτός ο τύπος είναι. Η κύρια ιδέα πίσω από το κτίριο Χάος ήταν ότι ήθελε ένα αυτοκίνητο για να περιπλανηθεί από τον εαυτό του και αρχικά δεν είχε καμία πρόθεση να δημιουργήσει και να πωλήσει ένα hypercar. Αυτό που τον ώθησε να παράγει το ΧΆΟΣ ήταν ότι στα μάτια του ο όρος "hypercar'' ήταν παρεξηγημένος. Πιστεύει ότι τα existeng hypercars δεν προσφέρουν τον ενθουσιασμό και τις δυνάμεις G που θα έπρεπε έτσι προχώρησε και ίδρυσε τον Σπύρο Πανόπουλο Automotive με στόχο να κατασκευάσει ένα αυτοκίνητο
που θα δείξει στο wolrd πόσο πολύ είναι πραγματικά ένα hypercar. Η εταιρεία έχει την έδρα της εκτός Αθηνών, πρωτεύουσας της Ελλάδας. Το ενδιαφέρον για αυτό το έργο είναι ότι ολόκληρο το αυτοκίνητο κατασκευάζεται από μια ομάδα 9 εξαιρετικά ικανών ελλήνων και όλο το αυτοκίνητο κατασκευάζεται από αυτούς με προσαρμοσμένα εξαρτήματα που έχουν δημιουργήσει. Τα πάντα, από turbos στην εξάτμιση, κινητήρα και το εσωτερικό είναι υπερήφανα γίνεται από αυτούς, το οποίο είναι κάτι που δεν βλέπουμε συχνά, όπως πολλές εταιρείες αυτοκινήτων χρησιμοποιούν μέρη από άλλες εταιρείες, όπως Pagani χρησιμοποιεί κινητήρες AMG
Ας ξεκινήσουμε με το πιο σημαντικό πράγμα για το αυτοκίνητο: το εργοστάσιο παραγωγής ενέργειας. Το αυτοκίνητο θα είναι διαθέσιμο σε 2 παραλλαγές, μία που θα είναι εξοπλισμένο με 4L V10 σε συνδυασμό με δύο turbos άνθρακα με 68 χιλιοστά σε διάμετρα, που παράγουν 2000 hp και με έναν περιοριστή στροφών στις 11.000 σ.α.λ. Αυτή η παραλλαγή πρόκειται να έχει τα έμβολα και τις συνδέοντας ράβδους από το τιτάνιο. Alredy οι αριθμοί είναι παράφρων, αλλά περιμένετε μέχρι να διαβάσετε για το δεύτερο. Έτσι, το δεύτερο είναι επίσης εξοπλισμένο από το ίδιο 4L V10, αλλά τώρα θα συνδυαστεί με δύο turbos άνθρακα με 78 χιλιοστά σε διάμετρο με συνολική απόδοση το επιβλητικό 3000 hp και συνολικά 12.000 σ.α.λ. για να απολαύσετε. Τα έμβολα και οι ράβδοι σύνδεσης θα αποτελούνται τώρα από ανθρακονήματα. Αυτό το τέρας ενός σταθμού παραγωγής ενέργειας θα συνδεθεί με ένα αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 8 ταχυτήτων. Πρόκειται να είναι AWD, αλλά δεν είναι 50-50 διάσπαση, αλλά με 35% στο μπροστινό μέρος και 65% στο πίσω μέρος. Το αυτοκίνητο με βάση τους αριθμούς και τις εικονικές δοκιμές που έχει κάνει η ομάδα, αναμένεται να έχει τελική ταχύτητα 500 + kmh και θα είναι rady να ανταγωνιστούν γίγαντες όπως bugatti και Koenigsegg που οδηγούν τον τομέα της τελικής ταχύτητας.
Ας ξεκινήσουμε με το πιο σημαντικό πράγμα για το αυτοκίνητο: το εργοστάσιο παραγωγής ενέργειας. Το αυτοκίνητο θα είναι διαθέσιμο σε 2 παραλλαγές, μία που θα είναι εξοπλισμένο με 4L V10 σε συνδυασμό με δύο turbos άνθρακα με 68 χιλιοστά σε διάμετρα, που παράγουν 2000 hp και με έναν περιοριστή στροφών στις 11.000 σ.α.λ. Αυτή η παραλλαγή πρόκειται να έχει τα έμβολα και τις συνδέοντας ράβδους από το τιτάνιο. Alredy οι αριθμοί είναι παράφρων, αλλά περιμένετε μέχρι να διαβάσετε για το δεύτερο. Έτσι, το δεύτερο είναι επίσης εξοπλισμένο από το ίδιο 4L V10, αλλά τώρα θα συνδυαστεί με δύο turbos άνθρακα με 78 χιλιοστά σε διάμετρο με συνολική απόδοση το επιβλητικό 3000 hp και συνολικά 12.000 σ.α.λ. για να απολαύσετε. Τα έμβολα και οι ράβδοι σύνδεσης θα αποτελούνται τώρα από ανθρακονήματα. Αυτό το τέρας ενός σταθμού παραγωγής ενέργειας θα συνδεθεί με ένα αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 8 ταχυτήτων. Πρόκειται να είναι AWD, αλλά δεν είναι 50-50 διάσπαση, αλλά με 35% στο μπροστινό μέρος και 65% στο πίσω μέρος. Το αυτοκίνητο με βάση τους αριθμούς και τις εικονικές δοκιμές που έχει κάνει η ομάδα, αναμένεται να έχει τελική ταχύτητα 500 + kmh και θα είναι rady να ανταγωνιστούν γίγαντες όπως bugatti και Koenigsegg που οδηγούν τον τομέα της τελικής ταχύτητας.
Το πλαίσιο και πάλι δεν είναι κάτι απλό ή συνηθισμένο. Το μονόκο είναι κατασκευασμένο από τον Zylon, ένα μετρικό που συναντάμε συχνά είτε σε αυτοκίνητα F1 είτε σε μερικά από τα διαστημόπλοια της NASA. Τα περισσότερα hypercars χρησιμοποιούν ανθρακονήματα που είναι ήδη extermely ισχυρή και το φως αγοράζουν Zylon είναι ένα βήμα παραπέρα, δεδομένου ότι είναι πολύ πιο ισχυρή και ελαφριά από τη συνήθη ανθρακονήματα που χρησιμοποιούν όλες οι εταιρείες. Τα μπροστινά και πίσω υποπλαίσιο είναι από την υψηλή ένταση alluminium και κάποια άλλα pannels από Kevlar, όπως αυτό που χρησιμοποιούνται για αλεξίσφαιρα σακάκια. Τα φρένα είναι κεραμικά με δίσκους 420mm και νύχια τιτανίου. Όταν πρόκειται για ζάντες έχετε δύο επιλογές, και οι δύο τυπωμένες, και θα μπορούσατε είτε να πάτε με τιτάνιο ή ανθρακονήματα. Το αυτοκίνητο έχει σήμερα το ευρύτερο σύνολο ελαστικών που διατίθενται με 355 mm σε diamete, αλλά είναι σε λειτουργία με μια εταιρεία ελαστικών για τη δημιουργία επί παραγγελία ελαστικά για chaos, διότι όπως μπορείτε να φανταστείτε 3000 hp θα απαιτήσει πολλή πρόσφυση για να μειωθεί με επιτυχία το ρεύμα και να αποτρέψει την περιστροφή των τροχών του.
Το αυτοκίνητο αυτή τη στιγμή δεν έχει εσωτερικό αλλά ο Σπύρος ενημέρωσε ότι θα έχετε τη δυνατότητα να οδηγείτε με γυαλιά VR και όλα τα κουμπιά έχουν διαγραφεί ώστε να μπορείτε να παίξετε με τις ρυθμίσεις και το ραδιόφωνο χρησιμοποιώντας το χέρι σας. Μετακινώντας το χέρι σας μέσα στο αυτοκίνητο και να κάνει ορισμένες κινήσεις θα προκαλέσει το σύστημα να κάνει διαφορετικά πράγματα. Οι καθρέφτες έχουν αντικατασταθεί από κάμερες που θα επεκταθεί μέσω του αμαξώματος, όταν το αυτοκίνητο έρχεται στη ζωή.
Made with Mobirise - Try it
Share